2012-04-06

Vackra, vackra vår!!

Fick inte riktigt min skönhetssömn inatt heller, men nu borde jag vara så otroligt trött inatt så att jag sover som en stock! Hoppas på det! Morgonen spenderades iallafall med att äta frukost i Erikas säng och kolla lite Gossip Girl med henne. Mysigt, det var länge sedan!

Sen slet jag mig upp, tog på mig träningkläderna och begav mig ut på en härlig jogging/promenadrunda. Det var otroligt skönt väder och det var en bra dag att jogga på, men det har hänt något med mig att jag plötsligt kan få en sådan otrolig mjäthugg så att jag bara inte kan fortsätta jogga eller ens gå efter en stund. Så då var det bara stanna upp, stå och andas några sekunder och sen gå på igen! JOBBIGT, men jobba i motståndet har man ju lärt sig. Är ändå rätt nöjd att jag orkade mig ut och jobbade trots att det gjorde ont!

Nu närmast: DUSCHEN!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar