2012-04-10

A day at the office

Idag började det på allvar att försöka få ut min föreställning till skolorna. Jag vaknade väldigt tidigt trots att jag somnade sent, för jag tänkte att om jag jobbar på idag kanske jag kan få unna mig sovmorgon imorgon. Så sant som det var sagt så gjorde jag så att jag ringde alla skolor m.fl. som jag skrivit upp för att kolla om det fanns intresse av min föreställning, knåpade lite på några mail och skickade iväg dem. Blev så mycket uppe i arbetet för mig, så jag glömde helt av att äta, så frukosten kom väl vid två-tiden någon gång. Men så kan det gå!

Så jag tänker unna mig sovmorgon imorgon!

Det blev en dag med mycket bryta ihop och komma igen, och nu är jag stolt över allt jag har åstadkommit med dagen. Även om det inte är säkert att jag får någonting sålt, så kändes det skönt att alla jag pratade med var trevliga och nyfikna på min föreställning!


Huvudvärken är ett faktum!

Nu blir det latja med Siggan lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar