2012-04-04

Today's mission

Idag blir det ett litet möte med rektorn här på skolan och prata om diverse saker. Sedan kommer vi jobba lite i kontoret och förbereda saker som jag låg sömnlös pga hela natten, så jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan lunch för att reda ut lite saker osv.

Efter lunch kommer vi jobba lite med ett manus som heter "Kuta och kör" en sorts fars/springkomedi. Ska faktiskt bli otroligt roligt, jag ser fram emot det. Vi har haft en sån tung föreställning fram till nu, och let's face it, jag mår inte bäst just nu. Så lite komedi blir riktigt skoj! Men jag är inte helt hundra på att vi hinner med detta, förhoppningsvis iallafall!

När vi gjort det ett tag kommer vi dra till skellefteå med GRIMM-gänget. Alltså vi som kommer jobba med familjeteatern som vi ska spela i sommar som ska handla om två av bröderna grimms kända sagor. Vi kommer kolla lite rekvisita och liknande! Det ser jag också väldigt mycket fram emot!

Så, det är min dag här på skolan, sen ikväll blir det lite roligheter, men mer om det i ett annat inlägg!

Ha en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar