2012-04-18

Raindrops are falling on my head...

Sådärja! Nu kan man säga att jag har haft en kväll där man fått jobba i motståndet rejält. Fy bubblan vad det var jobbigt att träna idag, HEEELT SJUKT! Första jogg-stegen jag tog var oerhört jobbiga av någon märklig anledning, sedan fortsatte det bara så. SÅ jobbigt det blev alltså! Nej, ingen rolig dag. Men jag joggade/promenerade en ganska bra bit ändå, så man får vara nöjd trots allt. Men jag fattar verkligen inte vad grejen var, benen ville typ inte lyfta på sig en cm! 

Sedan har jag även kollat runt lite på teknik-prylar till min föreställning och haft lite ångest över det, och över allting som hör till. Mejlat lite.

Jobbade med rösten ganska mycket ikväll också, och tränade på sång och att försöka ta i med magen osv. 

Har jobbat med känslan gråt, och det var sjukt jobbigt idag. När larmet ringde och jag skulle sluta gjorde det nästan ont i bröstet av att jag ville fortsätta gråta, men själva övningen är också att klara av att stänga av när det är klart, så det gjorde jag! Gick faktiskt rätt så bra! Förhoppningsvis kommer det bli lättare och lättare att både  få fram och få bort.

Egentligen borde jag göra 1000 saker till, men hela min kropp skriker GÅ OCH LÄGG DIG!!!

Så vet ni vad, nu är klockan lite, och jag har lite dåligt samvete över att jag ska gå och lägga mig med tanke på att man borde göra så jäkla mycket annat. Men vi har föreställning imorgon för hela skolan, och det vill jag ska gå bra. Och jag behöver sova, i slutändan skulle det nog bara vara negativt om jag tvingade mig att vara vaken!

Så sov gott allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar