2012-04-16

Hearts on fire

Home at last. Blev lite löpning på löpbandet och träna lite styrke i armarna, måste få tillbaka mina muskler, they are typ gone! Nu käkar jag middag och kollar på "mästarnas mästare" och bara smäller av hur kul det är att kolla på! Så OTROLIGT häftigt det är med duktiga idrottsmän=) Vill typ gråta varje gång jag kollar på tillbakablickarna, vilken häftig känsla det ska vara att vara så grymt bra!!
Men det är inte utan blod, svett och tårar dock!

När middagen ligger i magen och mästarnas är slut så är det dags med lite blod, svett och tårar för mig med. Men när det kommer till skådespelarträning! Oh my... jag känner mig så grymt stressad över allting, men jag ska se till att fokusera och ta det lugnt och bara ta mig tiden till allt jag vill!
Varje dag ska jag skriva ett schema och hålla det helt enkelt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar