2012-04-26

Grimzzzorz

This day was like this:


  • Morgonmöte om vad som skulle uträttas under dagen
  • Kolla igenom stycke för stycke för att få någon sorts bild över vad vi ville göra om eller sceniskt visa med våra scener
  • Kolla igenom var vi ville sätta in mer dialog
  • Jag skrev dialogerna medans Linn mailade iväg några mail och Rebecca och Monika jobbade med musiken
  • Jobbade lite med masken
  • Efter lunchen blev det att försöka maila och ringa igen, men som vanligt är det strul med telefoner och internet, vilket gjorde det väääldig segt och typ ingen svarade
  • Sedan lyssnade jag på låten som tjejerna hittat på idag, MYCKET bra! Jag är imponerad av dem, för de skrev en bra låt igår också! KUL att det blir ganska mycket musik och sång i föreställningen, lite åt musikal-hållet på stuket kan man säga
  • Sen har jag och Linn ringt resten av dagen fram tills nu, och det gick mycket bättre nu också. Förutom en mejladress som tyvärr krånglade till en intresserad köpare, så det störde som bara den! Men jag får ringa imorgon och kolla om jag har fått fel adress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar