2012-04-06

4/4 Produktionsarbete

I Onsdags, alltså den fjärde April drog jag igång arbetet som jag har tänkt ska leda till att jag så småningom kommer kunna åka ut med min egenskrivna teaterföreställning. Det är väldigt mycket jobb inför det, och det är mycket stressigt och jobbigt, men jag ska verkligen lägga ner min kraft och själ i det här, för att det är både någonting som jag verkligen vill göra, och någonting som jag känner är viktigt och som jag brinner för. Men blod, svett och tårar kommer läggas ned i detta arbete, det har redan börjat alla de tre.

Iallfall, i onsdags hann jag med detta:

  • Skrev upp alla telefonnummer som jag ska hinna ringa upp under lovet för att kolla intresse
  • Mailade frågor angående stipendium 
  • Skapade en produktions-mailadress
  • Skrev ihop ett sorts brev med några bilder som jag kan skicka till skolor som vill veta mer om mitt projekt
  • Började fila på ett teater-namn till min enskilda firma
  • Skrev ner tankar och känslor om min föreställning, vad jag vill med den, varför jag skrev den osv.
  • Bestämde vilken målgrupp jag främst ska rikta in mig på, och ungefär hur stor publik jag kan tänka mig att ha på varje föreställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar