2012-04-11

Terrible night!!

USCH vilken jobbig natt det var för mig den här natten. Sov inte alls mycket, det var som att jag drömde trots att jag var vaken. Jag var totalt livrädd hela natten, utan någon som helst anledning. Var uppe flera gånger och kollade så att dörrarna var låsta, det blåste utanför och vid ett tillfälle fick jag för mig att någon krossat en ruta i vårt hus och var påväg att ta sig in och råna oss. Jag startade tv'n för att få lite sällskap men kunde ändå inte somna. Och hade jag tv'n avstängd så var det för tyst och jobbigt... Nej, men någonstans vid morgonsidan somnade jag iallafall och sov rätt så länge på morgonen.

Jag är AStrött just nu, helt sjukt vad trött jag är! Ska göra lite skolarbete nu hade jag tänkt, ikväll är det fotbollsträning på schemat, kommer bli jobbigt med tröttheten, men samtidigt väldigt skönt!

Ha en bra fortsatt dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar