2012-04-03

Stress stress stress

GOSH! Känner mig som en kanin som blir jagad av en räv. OTROLIGT stressad på alla sätt och vis. Har typ 1000 saker jag måste göra, vilket gör det jättesvårt att koncentrera mig ordentligt på EN eller TVÅ saker. För under tiden som jag håller på med en sak tänker jag på att jag borde hinna göra nästa osv....

Men två saker som jag tänker lägga vikt på nu idag det är gymmet och läsa med dialog/läs-rösten (det saker som jag själv tycker är väldigt viktiga både för skådespelandet och min egen untveckling). Sen har jag småsaker som jag måste göra också, som att packa och städa till lite samt äta middag. SHIT, hur ska jag hinna? Det får bli röstträning medans jag packar och städar, och sen får jag proppa i mig lite mat i andningspauserna eller någonting!

Well well, bäst att dra sig mot gymmet! Ha en bra och aningens mindre stressad dag än vad jag har!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar