2012-04-09

awesome day!

Idag har jag haft en härlig och aktiv dag! På morgonen väckte mamma mig och sa att det bara var att klä på sig och käka frulle och sen drog vi kosen mot Vitjåkk för att åka slalom med mina kusiner och mostrar. Jag åkte med Isso, stackaren som fick lov att vänta på mig hela tiden. jag kan ju inte åka, det är ju där skon klämmer, men det var riktigt roligt ändå! Vi åkte lite i skogen och sådär, jag var ofta livrädd, och plogade hela tiden, men jag måste ändå tycka att det är asroligt! Sen jag bestämde mig för att sluta vara så rädd för allting så är allt så mycket mycket roligare! Det är bara att göra!

Sedan har jag även nu på kvällkvisten varit på fotbollsträning! ASroligt, men jag är inte så bra där heller. Men det är bra och rolig träning, så det är inte fy skam. Spela roll att jag inte direkt är duktig på det, så länge man har roligt så;)

NU blir det kvällen! Godnatt!






1 kommentar: