2012-04-27

Bra helg föröver!

Jajjemänsan, i helgen blir det skojsigt. Idag kommer André och hälsar på mig, så vi ska mysa och se film och sådär, och det har jag längtat till som en tok! Så det blir skoj.

Imorgon kommer vi spela vår sista "det blir bättre"-föreställning, och hela min familj kommer och tittar på den här i burträskarnas hus:) Sen kommer jag hoppa in i bilen och åka hem med dem till kära hemmingsmark. Jag saknar alla så oerhört, så det kommer bli awesome!!

Blir kanske så att jag ska vara barnvakt åt lilla Siggan också på lördagkväll, gullunge! Och söndag spelar HIF damer sin första match, jag brukar träna med dem så jag ska absolut åka och titta på den! Blir ingen sovmorgon för min del då, men det kanske man får försaka?


Nu blir det lite mer skola och jobba så att tiden går fortare, så kommer André sen:D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar