2012-04-16

My head is KILLING me!

Idag hade vi vår sista turné-dag på riktigt. Dagens spelning ägde rum på en folkhögskola och publiken var helt AMAZING! Efteråt aplåderade de huuur länge som helst. Efteråt kom flera stycken fram och tackade och delade med sig av sin egen historia, och pratade på med oss ganska länge. Jag blev alldeles varm i hjärtat och kände att man faktiskt gör någon nytta, det finns människor som verkligen uppskattar det vi gör, och det ger dem någonting! Underbart!

Sedan har vi suttit och diskuterat en massa saker och vad vi ska göra i veckan m.m. + kopierat massor, massor papper, och nu landade jag i mitt rum. Migränen är inte långt borta nu! Har tagit mig huvudvärkstabletter, käkat lite och ska blunda i typ tio min för att samla lite kraft att gå till gymmet innan jag tar tag i lite skådespelarträning och annan nytta!

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar