2012-04-26

TO MUCH TO DO!!!!

Nu är det dags att pressa i sig lite middag innan jag ska plugga in lite Grimm-text hade jag tänkt...


Det finns ALLDELES för få timmar på dygnet eftersom att jag är så beroende av sömn. Skulle behöva längre dag och längre natt för att hinna med allt. Jag hade lite små-panik inombords tidigare idag över hur jag någonsin ska kunna hinna allt jag vill. Och det finns så många frågetecken, sånt som jag inte kan planera.. 


Sen hinna repa på min Bakom-skalet-monolog också. Jag repade på den i salen igårkväll, och jag kommer ihåg ungefär hälften av den, men att bygga in känslor och liknande i den är ganska svårt med den korta tiden jag har att lägga på det just nu. Men på lördag gör vi vår sista "Det blir bättre"-föreställning ( SÅÅ SORGLIGT ATT JAG DÖR!!!!) så efter det kanske man kan börja bygga in nya känslor. Oh my... vart kommer man hamna i livet?? INGEN aning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar