2012-04-01

überbra helg!!

Har haft en supertrevlig helg i Umeå med massa mys! Fredag kom jag till Umeå och på kvällen blev jag bjuden på plankstek och sedan gick vi på bio och såg Safe House, jag tyckte om den filmen för övrigt!
När vi kom hem fick vi besök av Pontus en liten stund, men jag var så sjuukt trött, så det blev ingen lång visit.

Lördagen tog vi en lång promenad i Sävar i strålande sol, köpte oss en glass och surrade på. Till middag åt vi nygrillad kyckling med painriche, SÅ gott det var! Vi inhandlade massor chips + att vi hade godis från kvällen innan och sen bakade jag en kladdkaka också. TRE filmer hann vi med den kvällen. Identity, Sherlock Holmes 1 och four lions, den sistnämnda väldigt rolig, men samtidigt lite jobbig i slutet!

Den här dagen blev det goda kycklingmackor till frukost, sen lite godis och kladdkaka på det + en film och en dokumentär om en "hitman".

Det har varit en väldigt trevlig helg och jag saknar redan André. Men några andra som jag också saknar väldigt mycket är min familj, och i slutet av den här veckan blir det att komma hem och krama dem och bara mysa med allihop. Shit jag har inte träffat dem på TRE hela veckor då! Fattar inte att jag har klarat av det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar