2012-04-30

Bye bye my hair!!

Jag bloggar inte så mycket nu när jag är hemma, för jag försöker hinna umgås med min familj så mycket som möjligt, jag hinner inte träffa dem så ofta, och det blir oftast korta visister lite här och lite där. Men det är alltid underbart den tiden jag får med dem.

Idag iallafall kommer det hända spännande saker med mitt hår! Om det blir som det är tänkt så kommer det bli något riktigt crazy som jag aldrig trodde att jag skulle ha. Mia, en av mina bästa vänner som är frisör, vill ha mig  som "hårmodell" till en kollektion som de ska göra på jobbet, om jag förstod det rätt. De ska fota och sådär, men de ska fota den 10 maj, så det som händer i mitt hår idag kommer iallafall få vara där tills dess. Men jag tycker bara det ska bli jättekul och spännande att se hur wild det blir;P

Nu får jag bara säga HEJDÅ långa (med tanke på hur kort mitt hår var tidigare, men inte i jämförelse med rapunzel) och mörkbruna hår! Ni får se en före och efterbild senare!

Ha en bra dag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar