2012-04-06

Lov, hoppas på lov!!

Sådärja, nu sitter jag i älskade Piteå i mitt gamla rum. Idag har jag hunnit stress-träffa några syskon och syskonbarn, men jag tänker tillbringa lite mer (mycket mer förhoppningsvis) tid med dem under detta lovet. Ikväll har jag träffat mina äldsta barndomskompisar och kollat på film, käkat massor med snacks och bara surrat en massa. Underbart att träffa dem!

Sitter och skriver lite mer grejer som jag måste tänka på och försöker organisera en del inför min föreställning osv. just nu. Känner mig gravt stressad, men jag ska försöka att tränga bort det! Svårt! Nu ska jag planera lite till, sen ska jag lägga mig och kolla på Joey och sen ska jag minsann försöka sova! Jag har sovit så dåligt på senaste,så nu hoppas jag verkligen på en god natts sömn. Efter inatt och kanske lite imorgon ska jag verkligen försöka ställa in mig på LOV-mode och inte tänka på detta något mer den här helgen. Jag måste försöka vila lite nu för att palla med allting! Sen får jag dra igång på måndag igen och ta det pö om pö så att säga!


Så, nu kan alla goda själar där ute hålla tummarna att jag får sova gott inatt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar