2012-04-10

Oh my! Påsken är ingen lek!

Alltså så mycket godis, chips och skit som jag har ätit den här påsken var det länge sen jag åt. På måndag börjar skolan om igen, och då blir det skärpning med onyttigheterna och bra med träning! Men när jag går skola brukar jag faktiskt vara rätt så bra på att  inte äta onyttigt om veckodagarna, utan bara på helgerna, så det ska nog inte vara några större problem tror jag!

Som sagt ska jag ta sovmorgon imorgon en stund, blir nog ingen jättesovmorgon, men så att jag får känna mig någorlunda utvilad, för jag är verkligen "skör" just nu. Är för mycket i tankarna och för mycket man ska klara av och inte göra fel på... men vad är det värsta som kan hända egentligen? Att man råkar göra fel, och jag kan ju inte tro att man blir hemlös pga ett litet fel någonstans. Jag hoppas inte det iallafall!!

NU ska jag sova, übertrött är jag! På med lite King of queens och hoppa ner i sängen!

Sigrid med så mycket godis hon bara vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar