2012-04-24

Pust och stånk!

Så var jag hemma från dagens gympass. Blev fokus på kondition idag, och gjorde så att jag testade en liten inställning på löpbandet som var lite uppförsbackar och liknande. Körde inte stenhårt, men jag svettades en hel del iallafall! Blev en liten tur på cykeln också. Hade kanske viljat göra lite mer, men pga brist på tid så kunde jag inte. Nu blir det middag, sen har jag planerat att hinna med lite dialogröst, läsröst och sångröst-träning, + känsloträning och läsa lite i "The power of the actor" också om jag hinner och orkar.

Man kan säga att hjärnan går på högvarv hela dagarna, men då försöker jag göra så att när jag har helg har jag verkligen helg också!

Nu mat!

Såhär död ser man alltså ut på morgonen när man just slitit sig upp för sin morgonpromenad. Stackar som möter mig och tror att det är en levande död!! =O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar