2012-04-02

SÅ otroligt trött!

Det var inte roligt att försöka somna igår! Det gick typ inte, jag vred och vände på mig. Jag var AS-trött men kunde bara inte somna. Jag såg som vanligt lite komediserie innan jag skulle sova, Christine är den som spelas nu.
Jag brukar alltid somna senast under tredje avsnittet. Den här gången snabbsomnade jag, men vaknade igen. Stängde av TV'n för att försöka somna om, men det gick inte!
Startade om Christine, och blundade och bara lyssnade för att slippa tänka, men det gick inte!
Vände huvudet mot fotändan, vände på täcket och på kudden, men det gick inte!
Försökte kolla lite på Christine, men mina ögon var så trötta, så det gick inte.
Sen blev det tänka, tänka. tänka, tänka....

Sen, innan jag vet ordet av så ringde väckaren , och nu sitter jag här! Vet ej NÄR eller HUR jag somnade!
Trött som en gris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar