2012-04-02

Oh my, my head is killing me!

Sådärja, nu har jag nötit en och en halv sida i samma bok om och om och om igen! Och egentligen är jag inte alls nöjd ännu, skulle behöva fortsätta mycket mer, men det går inte som läget är precis just nu. Mitt huvud gör OOONT, jag har inte sovit något inatt och det börjar kännas nu. Innan jag går och lägger mig blir det ca tjugo min. känsloträning också, ska öva lite gråt hade jag tänkt, men sen blir det banne mig krypa till kojs och hoppas att värktabletterna hjälper.

VÄGRAR vakna med migrän imorgon!

Dagens bravader har alltså varit:

  • Morgonprommis innan frukosten
  • Dialogträning innan lunch + info om vad som är bra att lära sig
  • Efter lunch planering inför framtiden, vad som bör göras, vad vill vi göra? osv
  • Listskrivning
  • Träning på gymmet (snacka om att jobba i motståndet, hade verkligen ingen kraft alls. Det var jobbigt varje sekund och jag hade mjälthugg och skit som jag inte alls brukar ha för det lilla) men i slutändan blev det iallafall 3,5km på löpbandet och 2 mil på cykeln + stretching
  • Låna bok på bibblan
  • Mat + TV i ca 40 min.
  • Läsa högt med läsrösten/naturlig röst om vartannat på olika sätt. Finns typ tusen olika sätt att säga sakerna på.
  • Skickat några CV'n och ansökningar om film och vanliga jobb
Och nu lite till... sen goodnight!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar