2012-04-12

Fotbollsträning

Voj voj voj... Vi hade fotbollsträning igårkväll! Det var verkligen SUPERROLIGT! Men jobbigt! I början av träningen skulle vi löpa ca trettio minuter. Jag valde att springa med den snabba gruppen. Jag hängde på rätt bra första halvan, sen drog de ifrån lite och sen fick jag världens jävla mjälthugg... Fy bövelen vad jag hatar mjälthugg! Nästan allting annat går att jobba igenom, men det är otroligt svårt att jobba sig förbi riktigt rejäla mjälthugg. Men jag kämpade på, tappade mycket tempo, men klarade mig till sist ända fram. ca 5,2km blev det. Och det är mycket på en gång för att vara mig, och med tanke på att jag sprang med andra utan musik. Blir så stressad då.

Sen gjorde vi så att vi spelade match på elvamannaplan resten av träningen. AS-roligt, men jag märkte att jag absolut inte har någon koll på var på planen man ska vara när man är vilken position eller hur man ska tänka, markera osv. Jag är ju ingen fotbollsspelare direkt, så det känns som när man för första gången ställde sig på en plan. Men KUL hade jag iallafall=)

Har ingenting med fotboll att göra, men jag tycker att den är fin. Erika är fotografen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar