2013-03-28

Jobbigt att träna idag, but I did it!

Vissa dagar när jag ska träna kan det kännas som att det går som på räls, och det är jätteroligt och härligt. Men vissa dagar, som t.ex. idag är det så fruktansvärt jobbigt att ta sig igenom träningspasset som man har tänk göra, så det är helt sjukt! Flera gånger tänkte jag ge upp men jag bet ihop. Efter typ 20 min kändes det som att jag skulle kräkas, jag var yr och en massa trots att jag ätit väldigt bra innan. Det är det jobbigaste när det blir så, för det är så svårt att ge gärnet då!

Jag kan inte säga att jag gav 100% av min kapacitet, men jag gav så mycket som jag orkade ge idag iallafall, och nu är jag väldigt glad att jag tog mig igenom det. Efter att ha legat på golvet en liten stund så har jag ätit nu, så det är dags att ta sina apostlahästar och gå till stan och kolla på hårfärger. Ska nog förbi systra mii innan en kortis så att jag hinner träffa dem idag innan jag åker till hemmings!

Ha en bra dag alla!

SLUT efter träningspasset, men lite glad blir man ändå när solen lyser in genom fönstret så man solar medans man återhämtar sig;P Ser nästan ut som ett lik, men hey WHATEVER (med Idols Mary-uttal för de som sett henne)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar