2013-03-26

Need my hair done!

Alltså, mitt hår är inte en vacker syn nuförtiden! Oj oj, det är mega-nött i toppparna, och nästan blont längst nere samtidigt som jag har en liten utväxt av mitt egna hår högst uppe och sedan är det ganska orange högst uppe. Jösses amalia. Egentligen borde jag färga det typ brunt eller något för att få ha jämn hårfärg någon gång, samtidigt vill jag ha orange eller rött hår! Frågan är bara om jag ska övergå till rött?? NEJ, det känns inte som jag längre. Skulle kanske borda testa någon mer normal koppar-färg som inte är lika orange. JAG VET INTE! Goosh! Hur svårt kan det vara? Men jag har alltid varit i stort sett mörkhårig och inte haft möjligheterna att leka med håret som jag gör nu och testa ha det lite ljusare och lite roligare färger.

Kanske skulle man prova lila? Oh my.. so confused!

Nötta ljuusa toppar

Orange högst uppe med lite råttfärgat längst in... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar