2013-04-10

Hemsk mardröm

Det blev inte så mycket sömn inatt.. Eller jag sov, men vaknade igen, sov/vaknade osv. sedan drömde jag en jätteläskig dröm som kändes huuur lång som helst, även om jag inte sov länge den perioden. Märkligt! Var jagad av en galning som misshandlade min syster (en syster som jag inte vet vem det var, kommer inte ihåg). Han hade varit tillsammans med henne och bodde i källaren i vårat hus. Jag hade en bebis som han ville ha vårdnaden över på något konstigt sätt, så jag lät honom ta ner bebisen till källaren i väntan på en plan som inte skulle döda oss allihop. Men så gick jag ner en natt för att hämta bebisen för att jag inte klarade av att inte veta vad han gjorde med den. När han märkte det kom han upp och började kasta flaskor på oss och skulle just till att slå min syster (tror det var Sara föresten) så jag gick till motattack, och han slet ner mig i källaren och låste källardörren, ingen visste att jag var där konstigt nog, och jag skrek och bankade, samtidigt som jag hade den där lilla bebisen på armen. Fick börja ta upp flykten i denna lilla källare., och hittade tillslut en liten ventilation som jag kunde trycka mig igenom.

Låter tjorvigt jag vet, men det var en jätteäcklig känsla som fortfarande sitter i. Hinner inte skriva mer, och orkar inte skriva mer. Dessutom är de bara BLAHAA för er som läser iallafall;P Kan iallafall säga att när jag äntligen trodde att jag var i säkerhet var mina räddare i konspiration med han som jagade mig... And so it goes on...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar