2013-03-06

Sinnenas Atelje

Jag kom på att jag har glömt att uppdatera angående mig själv och mitt mående just nu. Jag kommer på måndag börja att ta ett första steg mot aktiviteter i vardagen. Jag ska börja i en grupp på "Sinnenas Atelje", och där kommer man vara några timmar, två dagar i veckan. Allt fokus ligger på att bygga självkänsla och att inte älta utan gå vidare. Man kommer dricka te, prata och göra olika aktiviteter, och det finns inga som helst krav i denna grupp.

Det känns väldigt spännande och roligt att få börja göra någonting vissa dagar. Visst kommer det vara jobbigt ibland när man har sämre dagar, eller har sovit dåligt/varit uppe sent och måste upp, men jag tror att det kommer passa mig iallafall. Känns som en rolig och kreativ väg att gå. Det är ju verkligen bara ett litet, litet steg, men jag tror att det är bra att göra det rätt på en gång. Inte hoppa för långt, utan ta den tid det tar. Där ska jag få vara tolv veckor, vilket känns som en bra tid att hinna få in strukturen osv. 

Kommer självklart uppdatera om vad vi gör/ hur det känns osv.

Ville bara lägga upp en bild på min frukost, för den är så sjuuukt god! Längtar alltid till att stiga upp och käka min morgongröt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar