2013-03-08

Pensionär... eller??

Asså, jag vet inte, det kanske är fördomar. Men jag har fått för mig att de flesta pensionärerna, åtminstone den äldre skalan av dem inte sover speciellt mycket. Vaknar tidigt, går upp och dricker kaffe och läser tidningen. Hursomhelst så undrar jag om jag blivit pensionär. Jag vet inte, men jag kan inte sova ut längre. Igår steg jag upp klockan fem på morgonen, och idag innan sju. Och jag vill tillägga att det INTE beror på att jag inte varit nog aktiv dagen innan osv. för jag försöker träna, promenera och hålla mig sysselsatt så gott det går. Och på morgonen när jag vaknar sådär tidigt så är jag SJUKT trött, verkligen jättetrött både kroppsligt och psykiskt, men det går inte att somna om.

Jag vrider och vänder på mig, kan ibland lyckas slumra till en minut or so. Det är så sjukt jobbigt. Jag VILL sova ut, jag behöver sova mer än såhär. Så är det bara! Igår när jag vaknade innan fem så hade jag haft svårt att somna kvällen innan också, så det blev kanske max fyra timmars sömn. Inatt blev det någon fler timme, men jag är inte utvilad!

John Blund, jag säger bara en sak - Du får snart SPARKEN!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar