2013-03-17

Trött som bara den!!

Idag har det inte blivit många knop ska jag säga er, inte alls. Är så sjukt trött! Har haft en jobbigt vecka där jag inte sovit så jättebra, gått vääldigt mycket, tränat, stigit upp tidigt, sinnenas osv. Det tär på en Petra som inte är van att vara så mycket i gasen och verkligen behöver sin sömn!

Inatt sov jag fler timmar i sträck än vad jag är van vid, och det var ju bra, men sen har jag varit så sjuukt trött hela dagen, och faktiskt struntat i att ta en promenad, utan har mest varit hemma och kollat på film och käkat godsaker. Helst skulle jag vilja lägga mig och sova för kvällen redan nu, men jag ska på fotbollsträning snart, så det blir icket! Dock är det skönt och roligt att träna, så det blir säkert finemang, hoppas bara att jag piggnar till lite, annars blir träningen ruskigt svår att ta sig igenom!

Inatt någon gång kommer André komma till Piteå=D HAPPY!! Vi har inte träffats på ett tag nu, och jag saknar honom! Han kommer inte kunna stanna så många dagar, men bara att få se honom kommer bli awesome! Blir nog mycket serier osv.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar