2013-03-27

Såååå trött!

Å tusan, så sjukt trött jag är!! Vi hade fotbollsträning igår, som för övrigt var super-rolig, men jag var väldigt trött i början av träningen så jag kunde inte riktigt ge allt, men jag försökte iallafall! I slutet av träningen hade vi en jätterolig övning som jag var jääääättedålig på, haha, men det var väldans kul! Eftersom att jag var så trött blev jag på fnitterhumör, och övningen gick väl sådär;P Men jag hade roligt iallafall!

hursomhelst så var jag inte hemma förens efter elva, så innan man duschat och tagit sig i säng ordentligt var klockan över tolv. Somnade ganska fort ändå, men efter två någon gång började jag vakna/somna/vakna/somna huuuur många gånger som helst! Superjobbigt! Klockan sex gav jag upp!
Är alltid så rädd att försova mig när jag ska upp till någonting. Så det blev inte många timmars kvalitetssömn inatt!

Nu ska jag klä på mig och gå till sinnenas atelje!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar