2013-03-07

Oj oj, vilken fail!!

Idag ska jag få storfrämman av kära syster Elle och lilla Dio<3
Då kände jag att det skulle vara gött att ha lite fika att bjuda på, men jag har inte världens fetaste ekonomi, så jag kom på idén att gå den långa vägen till dollarstore och köpa lite kakor. Sagt och gjort så skyndade jag mig iväg för att hinna handla och komma hem i bra tid...

Jag kom fram tjugo över nio, och självklart öppnar dollar TIO!!!!!!! Röv tänkte jag och gick vidare, kanske rusta har öppet.... Stängt!!
Kanske öb har öppet... Stängt!!!

Så nu sitter jag här, ensam utanför dollarstore och väntar på att det ska öppna. Suck!!! Nåväl, jag får se det så att det nästan blir en mils promenad när jag är klar, så det blev lite nytta ändå.

Hoppas bara att jag hinner hem innan främmandet kommer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar