2013-03-13

Sinnessjukt trött!

Igår hade vi seen träning, kom isäng närmar tolv, och somnare senare än så. Sedan ska jag ju på Sinnenas Atelje idag också, och måste gå hemifrån senast åtta. Då vill jag vara vaken sju senast, och hade ställt väckaren på kvart i sju. Men när jag ska upp tidigt är jag otrolig rädd för att försova mig, så det blev ingen direkt djupsömn inatt. Utan särskilt nu, närmare morgonen, var jag vaken ganska mycket och ofta, så jag gav  upp där någongång vid sex-tiden eftersom att jag ändå snart skulle upp!

På ett sätt är det bra att det blir så, för då kan jag försöka piggna till lite innan jag måste trycka i mig någonting att käka, och får ligga vaken en stund och klicka runt på intranätet! Det är gött

Hoppas att ni får en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar