2013-03-11

Första dagen- CHECK!

Sådärja, nu har jag varit på min första dag på sinnenas atelje. Det blev en rätt lugn dag med Te-drickande och presentation av gruppen och vad vi kommer ägna oss åt dessa veckor som vi kommer vara där. Vi sitter i ett stort, mysigt växthus, så själva miljön känns redan nu som att den kommer vara väldigt bra att vara i.

Vi fick även fylla i några papper med "skalor" på, och vi fick veta att vi kommer jobba mycket med självkänsla. Att vi ska bygga upp dem under tidens gång. Det känns bra, och jag hoppas verkligen att det fungerar. Jag tänker iallafall ge gärnet och hoppas att det kommer fungera på mig!

Perfekt att det är en bit bort föresten, eftersom att jag får min promenad direkt på morgonen när jag går dit och hem, så kan jag gå någon mer promenad senare under dagen om jag vill också. Det är så skönt nu när våren börjar komma=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar