2013-03-10

Imorgon drar det igång!

Imorgon är det måndag, vilket leder till att det även är första dagen jag ska gå till "Sinnenas Atleje" och börja i rehabiliteringsgruppen där. Det blir spännande, och jag tror att det kommer bli både lärorikt och roligt!

Vi har träning ikväll, som tur var är den tidigare än den brukar vara på söndagar, så jag kommer mig i säng snabbare och kanske orkar upp lättare imorgon. Hoppas på det. Har varit rätt trött idag, så jag hoppas att jag somnar snabbt. Onsdagar kommer det dock vara terror att orka sig upp, för vi har träning fram till halv elva tisdagarna, vilket gör att man är hemma kring elva-tiden och sen tar det ett bra tag innan man varvats ner och kan somna. Men så är det!

Nu ska jag göra mig i ordning till träningen som vi har ikväll, det blir match mot ett annat lag ikväll. Spännande! Hoppas att det går bra, just nu känns det inte som att det kommer göra det för min egen del, men jag hoppas på det iallafall=)

ha en bra kväll!

Älskar att solbrillorna måste fram oftare och oftare nu=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar