2013-03-06

My my my... stormen idag alltså!

Jaani, jösses vilket stormväder det var idag. Jag väntade tills det slutade snöa för att bege mig till coop till fots. Trodde inte att det var så farligt väder som det var. Halvägs framme ville jag gråta för att det gjorde så ont i öronen och huvudet sprängde som jag vet inte vad. Motvind, motvind, motvind. Det blåste rakt igenom mössan och eftersom att jag glömt mina fantastiska, älskade hörlurar hos mamma och pappa fick jag gå utan dem.

TERROR!!

Dock så var det bra att på vägen hem hade jag vinden i ryggen och då gick det mycket, mycket bättre. Men det är nästan så att jag har migränkänningar för att det blåste så mycket! Skönt att ha medvind på vägen hem eftersom att jag hade handlat, och även om det inte blev någon storhandling blir det ganska tungt!

Nu ska jag göra mig något att äta tror jag minsann!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar