2013-03-06

Ögon.. vill...stängas...

OJ vad jag blev tvärtrött! Har hängt hos systra mii en sväng ikväll och kollat på bl.a. sveriges mästerkock, och blivit bjuden på vitlöksbröd av syster mästerkock, och sedan blev det lite andra program. Det sjuka var att när jag gått typ halvvägs hem så börjar jag i stort sett vingla av trötthet! Fattar ingenting, och nu håller mina ögonlock på att ramla igen, så mycket mer än såhär blir det inte skrivet just nu.

Blev en sen kväll igår och relativt tidigt imorse. Så har det varit ganska länge nu.. alltså att jag inte klarar av att sova ut. Känner mig stressad på något sätt direkt jag vet att det är morgon, vilket gör att jag vaknar ganska tidigt trots att jag somnat sent. Då blir man såhär trött! NU ska jag sova! Godnatt

tärd tjej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar