2013-03-12

Schlager-tema!

I Lördags var jag på PUB-afton i hemmingsmark där temat var Schlager. Det var superduper-roligt, och även om jag inte får dricka någonting pga vissa mediciner, så hade jag jätteroligt, och vi dansade och hade skoj. Jag vet inte hur många timmar jag dansade den kvällen, men många blev det. Maskerad var det också, eller man skulle klä sig i schlager, så jag klädde ut mig till min favorit Loreen. It was awesome.

Jag har lättare för att slappna av när jag får klä ut mig eller stå på scen, för det blir inte riktigt jag som är då. Jag har min karaktär att skydda mig bakom. Jag visade upp Loreen-dansen också, och det var så sjuuukt roligt! Jag tappade bort mig på flera ställen, men det var så roligt, och jag fick sånt adrenalin. Säkert levde jag på det hela kvällen/natten när vi dansade. Jag ÄLSKAR att uppträda med alla möjliga saker, jag får göra det jag älskar och känner mig som mig själv trots att jag iklär mig en roll. Det är där jag hör hemma, på scenen.

Kul hade jag iallafall, och det blev sent. Att jag nästa dag var hur trött som helst och hade en ganska dålig dag mående-mässigt sett får faktiskt vara värt det såhär i efterhand. Jag kommer alltid ha ups and downs, och jag måste försöka lära mig ta in de toppar jag har, så att jag har något att se fram emot, och jag vet ju att jag kommer dit tids nog, det är bara jobbigt när man trillar ner igen och igen. Men jag ska försöka ta av styrkan jag hade när jag hade roligt, och bygga min väg upp dit igen!








Video på "Loreen-dansen"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar