2013-01-23

Walk this way...

Morgonen är här, och jag har käkat frukost samt tränat min morgonträning. Två TRÅÅÅKIGA saker ska göras idag, och det är handla mat och städaaaa. Jag kommer göra så att jag slår två flugor i en smäll när jag lika inte har någon bil. Så det blir att ta en omväg och handla på coop istället för ICA, och på så sätt få mig min dagliga promenad på samma gång. Kommer vara awesome på vägen dit, och inte så awesome på vägen hem när man har handlat grejer och måste bära påsen. Någon gång ska jag låna pulkan av min syster och dra varorna i, men nu måste jag ta mig iväg, och ids inte gå och hämta den innan.

Städa är väl aldrig speciellt roligt, och när man har flera rum som jag inte är van vid så blir det ännu jobbigare. många golv att dammsuga och många ytor att dammtorka. Men det blir nog bra bara jag får på lite bra musik i högtalarna!

Ha en bra dag!

Solen skiner då iallafall idag, därav den otrooligt märkliga bilden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar