2013-01-11

Baaaath....

Sådärja, nu har man badat minsann... blev som vanligt sjukt yr av det.

Vet fortfarande inte om jag ska åka till hemmings idag som planerat och sova där: På ett sätt vill jag göra det, men mitt problem är att jag inte alls har en bra dag idag känner jag. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen i mig själv, och jag vet att en trött och krasslig Petra som har en dålig dag är en dålig kombination. Mest troligt kommer det bli så att jag är en riktigt pain in the ass för alla där hemma, och de är en pain in the ass för mig, och jag kommer i slutändan vilja gå hela vägen hem.

Samtidigt mår jag inte så bra och inte vill vara ensam, för är jag ensam tänker jag, allt blir jobbigt och jag känner mig som världens ensammaste och mest misslyckade människa. Jaa, det är svårt att veta riktigt vad jag ska göra. Känns som att jag kommer ångra mig vilket jag än gör. Stannar jag hemma, kommer jag längta hem till h-mark. Åker jag dit kommer jag önska att jag var i stan. Jag vet inte. Svårt är det.

Men jag tror ändå att jag ska fara dit och försöka ha en mysig kväll med kanske lite gotta och film!

Ha en bra dag ni andra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar