2013-01-06

SICKO!!

Jösses, här i läggan känner vi oss inte bara sjuka i huvudet (för tro mig, det är vi), utan även en smula, eller ganska mycket sjuka i kroppen. Hosta, slem, jäkligt ond kropp, ONDAA lungor och ont i halsen bjuder denna söndag på. Så jag fick helt slopa mina planer om fotbollsträningen den här kvällen:/ Och såhär i efterhand var det veerkligen ett bra beslut. För det hade knappast blivit bättre av det!

Jag tackar syster Sara och Verner för hjälpen med IKEA-möblerna idag, och tackar Sara för den underbart goda middagen vi fick avnjuta! Mycket värt var det! <3

Nu är det dags att kojsa för att imorgon ställer jag väckarklockan och ska iväg på terapi. Första sedan innan jul, så det börjar bli dax. Hoppas bara att jag inte blir sjukare tills imorgon. Orkar inte omboka, så jag kommer nog fara hursomhelst, och det blir bara jobbigare om jag är sjuk!

Sov gott, nu ska ni få unerbart vackra bilder på mig... Att jag inte är modell, det är mig ett evigt mysterium!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar