2013-01-31

AGRIA-rövar!!

Jag har haft mina duster med Agria, men när jag äntligen tog mod till mig att försöka nöta tills jag fick tag på dem och sa att jag ville säga upp min försäkring på katten som jag inte har kvar längre fick jag ett trevligt bemötande, och de skulle säga upp min försäkring på en gång. Jag skulle till och med få tillbaka 68kr sen min förra inbetalning. KUNG tänkte jag, en stor sten som föll från hjärtat. Jag har nämligen inte råd att betala varje månad för en katt som jag inte har.

Hursomhelst så kommer december månad, och Agria har dragit pengar från mitt konto. och dra på trissor, de drog MER än de brukar göra. 294 spänn tog de! jaha, tänkte jag, dumdristig som man är, det var nog bara en uppsägningssumma eller någonting sånt där konstigt. Men jag lät det vara för att jag var så nöjd att jag äntligen var av med försäkringen.

Men nu ser jag idag att AGRIA, de jäklarna, har dragit 362 KRONOR!!!!!!!! What the fuck?? Någonting står inte rätt till. Inte ens när jag har betalat min försäkring som jag ska ska jag betala sådär mycket, varken någon av gångerna. Så nu låter jag det inte vara, jag känner mig FÖRBANNAD! Jag har ju inga pengar över till en försäkring på katten jag inte ens får gosa med här hemma! Stört som bara den, så nu jäklar har morsan laddat bössan! Men klockan är inte ens sju på morgonen och de har telefontid från åtta. Men nu lär jag ju inte kunna somna om vilket jag hade tänkt göra eftersom att jag har varit vaken ganska länge redan!

Nåväl! Om en timme, då ska de minsann få höra!

JAG BLIR GALEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar