2013-01-02

Nyårsafton

Denna nyårsaftonen firade jag här i Umeå med min finelina pojkvän Dragon och hans vänner. Dessutom var Emanuel Och Nicole också här (som jag gick med första året på edelvik) så det var ju verkligen roligt att få träffa dem igen.

Vi hade en ganska lugnt kväll med lite alkohol, musik, spel och MAAAAT! Det var gott, och man blev MÄTT! Alla hade fått ta med sig varsin maträtt och sedan var det bara käka! MUMS!

André skulle jobba dagen efter, så vid tolvslaget gick vi upp till centrum och kollade på fyrverkerierna, som för övrigt var en besvikelse. Det var ju +grader så att himlen var typ disig och vit och fyrverkerierna tog sig inte riktigt hela vägen upp kändes det som, så det var ganska tanigt. Jag och André började hursomhelst spatsera hemåt redan då och fick se några fina fyverkerier på vägen hem. Jag tyckte nästan att det var mysigast på hela kvällen. Bara gå bredvid varandra och prata. Jag älskar att gå och prata;P Det var mysigt, och där gick vi in det nya året!=)


André är så söt på den här bilden att jag dööör!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar