2013-01-30

tigerbalsam.nu

Sådärja, så var man hemkommen från fotbollsträningen. Jag borde känna mig själv nu tycker man, och veta redan innan jag far att jag kommer träna om jag väl åker på träningen! Det gjorde jag också, ljumsken gick ganska bra att träna med i början, men ju längre in i träningen jag kom, ju ondare gjorde den. Ett tag ville jag bara slita loss hela benet. Men då trappade jag ner och sprang inte allt jag hade och sköt inte heller speciellt mycket. ONT gjorde det, men jag gjorde det! Var med och spelade i slutet också även om det gjorde ont som stryk. Gick väl inte bäst i världen, men jag jobbade igenom smärtan ändå.

Nu ska jag smörja på lite thailändskt Tiger-balsam och dricka te för att försöka varva ner, och sedan blir det minsann sängen!

Godnatt alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar