2013-01-02

Rätt produktiv dag!

Idag sov jag ganska länge, och troo mig, jag behövde det! Jag har dock drömt mardrömmar inatt, vissa icke sanna, och vissa som tyvärr är sanna. Alla nätter den senaste tiden drömmer jag mardrömmar, och det suger! Då blir det så att jag inte känner mig utvilad iallafall!

Nåväl, idag har iallafall jag och André hunnit städa hela lägenheten, diskat och tvättat massor av grejer + att vi har hunnit få besök av Pontus och sett en film. Det är skönt att vi fått så mycket gjort faktiskt, för då känns det som att man inte bara suttit och slöat, och jag tycker om den känslan.

Nu är André på jobbet, och jag funderar på att diska sedan middagen och försöka ta mig för att träna lite! Är väldans sugen på att ta en lång promenad också, bara det att jag får så ont i fötterna. Jag vet inte hur jag ska göra! Vi får la se!

Älskar den här tröjan som jag fick i julklapp:
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar