2013-01-26

Sömngångare i Umeå

Asså, jag förstår att man kan råka somna bakom ratten när man kör bil, men hade ingen aning om att man kunde somna när man var ute och gick. Det hände mig.... nästan. Jag tog min vanliga morgonpromenad och när jag gått ganska länge tänkte jag "är mina ögon öppna". Jag kom fram till att de inte var det och öppnade dem. Jag skojar inte ens när jag säger att jag faktiskt nästan somnade gåendes. Oj, vilken märklig känsla. Dessutom har jag typ ingen balans idag. Ramlade in i en dörr när jag skulle ta på mig ena skon,

Bäst att börja från början. Igårkväll var jag så SJUKT trött när vi skulle lägga oss, kunde knappt hålla ögonen öppna. Så jag tog mina tabletter och stängde av mina serier ganska snabbt för jag var säker på att jag skulle somna. Min kropp och ögonen sov nästan, men inte hjärnan. Jag kunde inte somna helt, så ini bombens jobbigt! Jag får inte heller ta någon mer sömntablett, så det var bara att gilla läget. Efter ett tag gick jag upp och kokade te och käkade en macka. Jag var verkligen inte hungrig, men jag var tvungen att göra någonting. Jag var vaken ett tag och fifflade med serier och undertexter, och tillslut efter många om och men somnade jag. Men vi vaknade ganska tidigt iallafall och jag kände att jag inte hade ro att sova mer för att jag skulle antagligen vakna ännu tröttare. men det lär nog bli en middags-lur idag. För såhär trött kan jag inte vara hela dagen, för då blir det inte kul.

Jag känner mig otroligt bakis/full konstigt nog. Men det är väl bristen på sömn antar jag. blir inte många knop idag, ska ha en riktig vilodag med bara mys och serier, så förutom min morgonpromenad blir det ingen mer "träning" idag. And that's that!

Har inget med texten att göra, men det är mitt fula ballongdjur som jag gjorde en gång;P haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar