2013-01-05

IKEA(J)

Jösses, nu är jag slut som bara den. Jag började dagen med att stressa upp mig med en massa saker, sedan följde ett mysigt dop för lilla Tyra <3 Och sedan blev det lite mer stress och fix.

Såsmåningom landade vi i läggan och André lagade världsgod mat samtidigt som byggare Bob dvs. jag började skruva ihop en trapp-pall. Lättare sagt än gjort. Jag orkar inte ta hela historien, men efter några h-vten, f*n och j*vlar gav jag upp och bad André komma och dra in den sista skruven som tamejtusan inte ville in!! Han testade, och konstaterade ganska snabbt att "den går inte längre in": GAAAAAH, mina händer blööööder! (Att jag råkade skruva skruvarna jag redan fått in och alltså skruvade åt fel håll och drog ut dem en bit talar vi tyst om. Men mina händer skriker av ilska)

Nu sitter Dragon och dricker Whiskey framför sin nya dator, medans jag sitter här och bloggar, och snart ska vi nog dra in en film och kolla på den! Mysigt att bara ha en lugn kväll frånochmed nu!

Ha en bra kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar