2013-01-18

Fredags-träning CHECK!

Sådärja. Efter att jag vinkat av André till jobbet tänkte jag ta mig en liten tränings-tajm. Jag har laddat hem några appar till telefonen (Tack för tipset Nickan;P), så jag började med en av dem. Den SÖÖÖÖÖG, jösses! Seg och inte jobbig alls, så när jag gett den appen ca femton minuter gav jag upp. Jag laddade hem en annan app som var träning för magen, och den var bättre.
Det är en app som man ska använda sig av varje dag. Nya magövningar varje dag och längre och längre pass. I 42 dagar ska man följa detta, och det tänker jag verkligen göra också. Man kan alltid avvara den tiden det tar varje dag. Idag var det bara drygt fem minuter, men sista dagen, alltså dag 42 kommer det vara ca en timme. Så om man flitigt använder denna app kan jag tänka mig att man får ganska bra magmuskler;P

Så fem minuter bara blev det med den appen. Sedan använde jag mig av en tredje app som jag tycket om. Gjorde mixen på 30 min i den appen, vilket är alla kroppsdelar i samma program. Om man räknar ihop det med min promenad idag har jag faktiskt fått mig lite träning trots allt. Så det är skönt! Jag ger mig faktiskt nu och ska gå och handla, sedan ha fredagsmys i soffan med Ett päron till farsa!

Ha en bra kväll=)

 Bjuder på en gammal, gammal bild:
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar