2013-01-14

Here I come!

Idag har jag stressat som bara den! Anledningen till det var att jag ville överraska André och komma en dag tidigare till Umeå än vad som först var tänkt.

Så jag började morgonen med frukost och saker framför tv'n, sedan gick jag för att hämta bilen på Erikas jobb, körde till terapeuten i öjebyn, sedan handlade jag, tog ut pengar, handlade på ett annat ställe, förbi med sakerna på läggan, köra tillbaka bilen till Erikas jobb, gå hem igen. Väl hemma lagade jag matlådor, tränade lite( verkligen jättelite, har ingen uthållighet för tillfället) på löpbandet, gjorde mackor till bussen, duschade, städade, och sedan gick jag vill busstation och nu sitter jag äntligen i bussen!

Nu mår jag illa för att jag stressat så mycket. Men jag ska slå på en film och ta det lugnt nu, så det så!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar