2013-01-11

Energi - Ja tack!

Erika sov hos mig inatt, och jag har haft en klurig natt känns det som. Jag har sovit, men ändå inte sovit. Konstigt. Sedan vaknade jag en liten stund när Erika steg upp, och som tur var lyckades jag somna om igen.

Ca fem minuter efter jag vaknat ringde dolt nummer.. Jösses, vad kan det vara nu dåå? (Haft lite krångel och sådant under veckan.) Då var det en läkare jag aldrig pratat med som sa att min läkare ville att jag skulle ta leverprover. Detta pga att jag har börjat med en ny medicin och de vill bara försäkra sig att allting fungerar som det ska med den. Så det är ju bra!

Slängde i mig lite fil, på med kläderna och börja gå till sjukhuset.
Tänkte innan jag gick att jag skulle gå och handla lite efter jag varit där när jag lika är ute och spatserar.
När jag äntligen kom till sjukhuset (inte så långt är det dit) kände jag mig så svag. Ingen energi, lock för öronen och hosta. USCH! Så det var bara sätta sig ner och vänta, ta sina prover och börja gå hemåt. Jag orkade verkligen inte gå och handla, energin fanns bara inte! Så jag gick hem, en kortare väg än dit. Och tillslut landade jag heelt slut här i lägenheten.

Påväg hem sa jag till mig själv att jag åtminstone måste städa när jag kommer hem. Men som det är nu orkar jag då inte det! Det är inte så stökigt, men jag skulle behöva dammsuga och dammtorka. Nu ska jag iallafall vila, och sen kanske jag städar något rum om jag orkar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar