2013-01-30

Dikter!

Nu har jag suttit i två timmar och försökt skriva in och sortera dikter som jag skrivit när jag var yngre, samt när jag blivit äldre. Får se vad jag har tänkt göra med dem, men just nu lägger jag bara in dem i ett dokument där jag lagt dem under rubriker. Vissa väljer jag inte alls att ta med, och vissa vill jag ta med trots att de är ganska lika varandra på många sätt. Ganska mycket mörker i de flesta av mina dikter, men det råkade vara så att det var det jag skrev om. Det var min terapi när jag inte vågade prata med någon annan. Och det var bra för mig.

Jag är låååångt ifrån klar med att samla ihop dikterna och lägga in dem i detta dokument. Det är svårt när jag har ca tre-fyra bloggar att läsa igenom, flera anteckningsblock, en diktbok som jag beställt med mina gamla dikter, två datorer, en hårddisk, mejl m.m. m.m

Nu är jag så slut, så jag ska ta en paus. Ska käka något och försöka värma upp min ljumske, Har så ont i den men tänker försöka vara med på så mycket jag kan på träningen, så jag ska försöka hålla den uppvärmd tills dess!

Känner mig typ såhär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar