2013-01-04

Jag drömmer drömmar om att alla försvinner en efter en...

Som sagt, en URKASS natt inatt. Så tidigt imorse satte jag mig för att spela lite mobilspel för att bli trött och kunna somna, och fastnade lite framför det.

När jag väl bestämmer mig för att försöka sova för att jag är suuuupertrött, börjar det igen. Jag vrider och vänder på mig. Vill sova, men är vaken i sömnen på något konstigt sätt. Jag är hela tiden medveten om hur jag ligger med hela kroppen, varenda liten del av den. De små snuttar jag somnar eller halvsover drömmer jag mardrömmar hela tiden. Hela veckan har det varit liknande mardrömmar. Varje natt händer någonting med min familj, olika varje natt. Det är rätt vardagliga drömmar, men det händer små saker i varje dröm som gör att det för mig känns som värsta terror-drömmen. Ångest-drömmar, Gråt-drömmar, obehags-drömmar. De värsta mardrömmarna som finns. Verkliga små skit-drömmar som gör att jag går omkring med obehagskänslor.

Jag hatar mest att jag har blivit rädd för att somna igen, Jag tycker det är jobbigt på kvällen när jag vet att jag måste blunda för att somna. Sedan blir det mardrömmar. Och när mardrömmarna handlar om min familj är det INTE KUUUL Lars Ulöof, INTE KUL! Ännu mindre roligt blir det när man märker att samma mardrömmar kommer fram när man somnar på morgonen eller dagen också!
Nej, fy. Jag ska inte sova trots att jag är trött. FÖr nu ska jag kolla på skidor!! SÅ DET SÅ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar