2013-01-28

Tidig kväll!

Jooni, ikväll blir det en riktigt tidig kväll! Klockan slog just nio och jag ska krypa till kojs. Inatt sov jag i stort sett ingenting, när jag väl sov drömde jag konstigt, när jag var vaken mådde jag väldigt illa och hade diverse problem, och gav upp försöket att sova mer redan halv fyra imorse. Jag har inte sovit middag på dagen någonting, men det har även resulterat i att jag inte orkat träna nämnvärt idag. Blev en kort kvällspromenad och mag-övningarna, sedan tillät jag mig själv att bara ta det lugnt.

Bl.a. käkade jag palt, var förbi en kortis hos Sara och Barnen, och sedan tog jag ett varmt bad och drack kall loka. Nu har jag sett familjen annorlunda och är imponerad över hur duktiga föräldrarna är som tar hand om ca tio barn på samma gång. Samtidigt tänker jag på hur imponerad jag är över min egen mamma och pappa som tog hand om sex barn på samma gång! Och SÅ glad jag är att jag har alla mina syskon!

Nu ska jag kolla serier och hoppas som bara den att jag ska få sova gott inatt, för nu behöver jag verkligen det! Och det blir ingen väckarklocka imorgon, utan jag stiger upp när jag vaknar helt enkelt!

Sov gott alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar